Splošni pogoji poslovanja – ATRAKTIVNA.SI
- Uvodne določbe
- S pogoji poslovanja, ki jih določamo tukaj, določamo odnos med upravljalcem spletne trgovine Atraktivna.si in vami – stranko, ki vstopa v nakupno razmerje z nami. Upravljalec spletne trgovine Atraktivna.si je Poliklinika Nobilis, d.o.o. (Poliklinika Nobilis, d.o.o., Pohorska ulica 21B, 2000 Maribor, Slovenija, matična številka podjetja: 2319683000).
- Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.
- Ti pogoji poslovanja v glavnem obsegajo nakup blaga v naši spletni trgovini. Smiselno veljajo tudi za nakup blaga prek telefonske linije za stranke ali na enem od naših fizičnih prodajnih mest.
- Sklenitev pogodbe o nakupu
- Pogodbo o nakupu z nami lahko sklenete na daljavo prek spletne trgovine, e-pošte ali telefonske linije.
- V primeru sklenitve pogodbe o nakupu na daljavo, bo naročilo, ki je oddano prek obrazca na spletni strani, e-pošte ali telefonske linije za stranke, veljalo kot osnutek pogodbe o nakupu. Naročilo ostane v veljavi 21 dni, njegov prejem pa bomo potrdili po elektronski pošti. Pogodba o nakupu je sklenjena z našo potrditvijo naročila in odpošiljanjem naročenega blaga. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. O pošiljanju blaga vas bomo obvestili po elektronski pošti.
- Blago dobavljamo zgolj v količinah, ki so primerne za osebno uporabo. V posebnih primerih (še posebej v primeru popustov ali razprodaj), si pridržujemo pravico do določitve največje količine, ki jo lahko dobavimo.
- Cene
Vse cene so navedene v EUR (evrih). Vse cene izdelkov in storitev vključujejo DDV, veljaven v času oddaje naročila. V primeru spremembe stopnje DDV pred zaključkom pogodbe o nakupu ali pred pošiljanjem blaga, je stranka dolžna, upoštevajoč izbrani način plačila, poravnati razliko do nakupne cene ali pa bo prodajalec stranko nemudoma obvestil po elektronski pošti glede poravnave preplačila. Pošiljanje blaga vključuje davčni dokument. Davčni dokument lahko prodajalec pošlje tudi elektronsko preko elektronske pošte in stranko obvesti o odposlanem blagu. Vse cene blaga, vključno s cenami s popustom, veljajo do nadaljnjega ali do prodaje zalog.
- Rok dobave
Naročene izdelke vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Naročila vseh izdelkov, ki so na zalogi v centralnem skladišču v Mariboru, bodo odposlana še isti dan ali najkasneje naslednji delovni dan. Če določenega izdelka ni na zalogi bo dobava daljša.
- Način plačila in dostava
Naročene izdelke vam v primeru dostave na dom pošljemo iz centralnega skladišča v Mariboru. V kolikor vam izdelke dostavimo na dom, omogočamo naslednje načine plačila:
- spletno plačilo preko Stripe s plačilno kartico Visa ali Mastercard,
- plačilo po povzetju,
- Paypal,
- nakazilo na TRR.
V kolikor naročene izdelke osebno prevzamete v eni od naših poslovnih enot, lahko izdelke plačate ob prevzemu, in sicer z gotovino ali plačilnimi karticami, lahko pa znesek poravnate že vnaprej s spletnim plačilom preko Stripe s plačilno kartico Visa ali Mastercard, preko Paypala ali z nakazilom na TRR.
Poslujemo v skladu z vsemi spletnimi sodobnimi varnostnimi protokoli in zaščito.
- Zelo udoben način plačila. Ko opravite naročilo, boste preusmerjeni na varen spletni plačilni sistem banke, kjer vnesete potrebne podatke. Če je transakcija avtorizirana, bo plačilo izvedeno takoj in blago, ki ga imamo na zalogi bomo odposlali najkasneje v dveh delovnih dneh.
- Pri naslednjem nakupu lahko shranite svojo plačilno kartico tako da kliknete na Zapomni kartico za naslednji nakup. Vaši podatki bodo varno shranjeni in pri naslednjem nakupu samo izberete, s katero kartico želite plačati. Naši zaposleni nimajo dostopa do teh občutljivih informacij. Vaše shranjene plačilne kartice lahko uredite v vašem računu Moje kreditne kartice.
Ostale informacije o dostavi
- Cena dostave je določena na spletni strani in je razvidna ob zaključku naročila.
- Pošiljke dostavljamo s ponudnikom logističnih storitev GLS, in sicer le na območju Republike Slovenije.
- Vašo pošiljko bomo dostavili že naslednji delovni dan po odposlanem paketu. V primeru daljših dostavnih rokov ali zamud vas predhodno obvestimo.
- Upoštevajte, da ne odgovarjamo za zamude ali stroške, ki so nastali zaradi napačnih kontaktnih podatkov. Pazljivo vnesite vaše podatke.
- Prejemnik paketa je o predvideni dostavi obveščen z SMS sporočilom s strani GLS. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave odsotni, vam bo dostavljavec pustil obvestilo in vam paket pustil v GLS Paketomatu v vaši bližini, da ga boste lahko kar najhitreje prevzeli. Če paketa v roku 4 delovnih dni ne boste prevzeli, vam bo GLS ponovno poskusil dostaviti paket. Če bo tudi drugi poskus neuspešen, se bo paket vrnil k pošiljatelju.
- Kje se pošiljka nahaja lahko preverite tukaj: https://gls-group.eu/SI/sl/sledenje-posiljki
6. Pravica do odstop od nakupa in vračilo izdelka
i. Po zakonu imate pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene prek spleta ali telefona, brez navedbe razloga v 14 dneh od prejema blaga. O odstopu od pogodbe nas morate obvestiti v roku 14 dni od prevzema blaga na elektronski naslov [email protected].
iii. Če odstopite od pogodbe, vam bomo povrnili vrednost nakupa. V primeru odstopa ste upravičeni do povračila stroškov najugodnejšega načina dostave. Omenjeni zneski bodo vrnjeni nemudoma in najpozneje v 14 dneh od odstopa od pogodbe. Kljub temu lahko, skladno z zakonodajo, z izplačilom počakamo dokler blaga ne vrnete. Za vračilo sredstev bomo uporabili enak način plačila, kot je bil uporabljen pri nakupu, razen v primeru sporazumnega dogovora glede drugačnega načina vračila.
iv. Kupljene izdelke je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od odstopa od pogodbe. Prek zgoraj navedenih stikov vam bomo posredovali vse informacije, ki jih potrebujete za pošiljanja blaga.
v. Kupljene izdelke je potrebno vrniti prodajalcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Kupec je zakonsko odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki nastane kot posledica uporabe, ki ni namenjena drugemu kot seznanitvi z naravo, lastnostmi in funkcionalnostjo blaga (npr. če uporabljate parfum tudi po tem, ko ste ga preizkusili). Kupec ni upravičen do odstopa od pogodbe v primerih, ko je blago izdelano v skladu z vašimi zahtevami oziroma po meri (npr. embalaža z gravuro) ali če je blago vzeli iz embalaže in ga iz higienskih razlogov vanjo ni mogoče vrniti (npr. odprti kozmetični pripravki in drugo blago, ki pride v neposredni stik z vašo kožo).
vi. Od pogodbe ni mogoče odstopiti v primeru darilnega pakiranja – ta možnost velja samo za izdelke, ne pa za darilno pakiranje.
7. Reklamacija
- Prodajalec zagotavlja reklamacijo izdelkov v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.
Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je dobavitelj izrecno zagotavljal, če je dobavitelj poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko prijavi reklamacijo na:
- na e-naslov: [email protected]
ii. Če ima blago ob dostavi napako, lahko kot nadomestilo prejmete darilni bon. Upravičeni ste lahko tudi do odprave napake v obliki zamenjave blaga z nadomestno dostavo ali popravila. V primeru, da odprava napake ni mogoča ali za nas ni smiselna, ste upravičeni do popusta na nakupno ceno, če pa gre za večjo napako, pa ste upravičeni tudi do odstopa od pogodbe. Do teh pravic ste upravičeni tudi, če do takšne napake pride pozneje.
iii. Odgovorni smo za okvare blaga, če te nastanejo v dveh letih od prejema blaga ali pred potekom datuma uporabe, ki je naveden na embalaži.
- Upoštevajte, da samo povečana občutljivost ali alergijska reakcija na dobavljeno blago ne more biti obravnavana kot blago z napako. Prav tako pomanjkljivosti pri darilih in drugih brezplačnih ugodnostih, ki niso predmet vašega naročila, ne predstavljajo blaga z napako. Slikovno gradivo blaga v naši spletni trgovini je zgolj informativne narave in ne zavezujoči opis lastnosti blaga (npr. embalaža se lahko razlikuje zaradi sprememb na strani proizvajalca). Prav tako se lahko seznam o INCI sestavinah izdelka v spletni trgovini razlikuje od dejanske navedbe sestavin na embalaži izdelka. Zaradi možnosti sprememb priporočamo, da sestavi izdelka preverite neposredno na embalaži. Za sestavo izdelka odgovarja proizvajalec.
v. O stanju vaše pritožbe, še posebej glede njenega prejema, sprejetja ali zavrnitve vas bomo obvestili po elektronski pošti.
vi. Obdelava pritožbenega zahtevka, vključno z odpravo napake, praviloma ne bo daljša od 30 dni. V nasprotnem primeru boste upravičeni do odstopa od pogodbe o nakupu. V vsakem primeru je vaše sodelovanje nujno, če želimo zagotoviti spoštovanje zgoraj navedenih časovnih okvirjev.
vii. V primeru upravičene pritožbe bomo krili stroške, ki so nastali zaradi vračila blaga.
- Garancija
Za blago, za katero je izdana garancija, mora dobavitelj ob sklenitvi prodajne pogodbe kupcu izročiti garancijski list dajalca garancije z vsemi zakonsko opredeljenimi podatki.
Garancija dajalca garancije pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in oglaševalskem sporočilu. Pravice iz naslova garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti dobavitelju.
9. Splošne informacije
- V skladu z zakonodajo glede prijave dohodkov od prodaje je prodajalec dolžan stranki izdati račun. Prodajalec je prav tako dolžan prijaviti spletno prodajo pri davčnem organu, v primeru tehnične okvare najpozneje v 48 urah.
- Organ, pristojen za izvensodno obravnavo v primeru spora oziroma organ za obravnavo pritožb strank je ECDR, http://www.ecdr.si/index.php?id=44. Spor se lahko rešuje prek spleta.
10. Razno
i. Našim strankam ponujamo različne popuste, darilne in druge oblike bonov. Njihova uporaba je skladna z določili, o katerih bomo naše stranke obvestili. Če ni navedeno drugače, lahko vsak popust ali darilni bon enake vrste uporabite za posamezni nakup. Če ni navedeno drugače, popustov ni mogoče združevati. V primeru, da je darilni bon večje vrednosti od nakupne vrednosti, razlika ne bo prenesena na nov darilni bon in neporabljena vrednost ne bo povrnjena.
Izdelke HL prodajamo in dostavljamo izključno na ozemlju Republike Slovenije.
- Sprememba splošnih pogojev
Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.atraktivna.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.