Svetujejo strokovnjaki estetike | Estetika Nobilis

Splošni pogoji poslovanja

1.       Uvodne določbe

i. S pogoji poslovanja, ki jih določamo tukaj določamo odnos med upravljalcem spletne trgovine Atraktivna.si in vami – stranko, ki vstopa v nakupno razmerje z nami. Upravljalec spletne trgovine Atraktivna.si je Poliklinika Nobilis, d.o.o. (Polikliniko Nobilis, d.o.o., Pohorska ulica 21B, 2000 Maribor, Slovenija, matična številka podjetja: 2319683000)

ii.       Za naše stranke uporabljamo enotni pristop, s katerim jim zagotavljamo enake ugodnosti, ne glede na to, ali so uporabniki naših izdelkov ali ne. Zato pravila, navedena v teh pogojih poslovanja, veljajo za vse naše stranke.

iii.     Ti pogoji poslovanja v glavnem obsegajo nakup blaga v naši spletni trgovini. Smiselno veljajo tudi za nakup blaga prek telefonske linije za stranke ali na enem od naših fizičnih prodajnih mest.

2.       Sklenitev pogodbe o nakupu

i.        Pogodbo o nakupu z nami lahko sklenete na daljavo prek spletne trgovine ali telefonske linije.

ii.       V primeru sklenitve pogodbe o nakupu na daljavo, bo naročilo, ki je oddano prek obrazca na spletni strani ali telefonske linije za stranke, veljalo kot osnutek pogodbe o nakupu. Naročilo ostane v veljavi 21 dni, njegov prejem pa bomo potrdili po elektronski pošti. Pogodba o nakupu je sklenjena z našo potrditvijo osnutka in odpošiljanjem naročenega blaga. O pošiljanju blaga vas bomo obvestili po elektronski pošti.

iii.     Blago dobavljamo zgolj v količinah, ki so primerne za gospodinjsko uporabo. V posebnih primerih (še posebej v primeru popustov ali razprodaj), si pridržujemo pravico do določitve največje količine, ki jo lahko dobavimo.

3.       Odstop brez razloga

i.         Po zakonu imate pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene prek spleta ali telefona, brez razloga v 14 dneh od prejema blaga. Naše podjetje vsakemu kupcu zagotavlja pravico do odstopa od pogodbe brez razloga v 90 dneh od prejema blaga. To velja tudi za nakupe na naših fizičnih prodajnih mestih.

ii.       Če želite uveljaviti to pravico, nas morate o odločitvi o odstopu od pogodbe obvestiti v zgoraj navedenem časovnem obdobju. Najboljši način za to je, da se na nas obrnete na info@atraktivna.si ali pokličete na telefonsko številko +3865 9083 410.

iii.      Če odstopite od pogodbe, vam bomo povrnili vrednost nakupa. V primeru odstopa v 14 dneh od prejema blaga, ste upravičeni tudi do povračila stroškov najugodnejšega načina dostave. V primeru poznejšega odstopa od pogodbe vam bomo vrnili zgolj vrednost nakupa. Omenjeni zneski bodo vrnjeni nemudoma in najpozneje v 14 dneh od odstopa od pogodbe. Kljub temu lahko, skladno z zakonodajo, z izplačilom počakamo, dokler blaga ne vrnete. Za vračilo sredstev bomo uporabili enak način plačila, kot je bil uporabljen pri nakupu, razen v primeru sporazumnega dogovora glede drugačnega načina vračila.

iv.     Blago nam pošljite nazaj nemudoma, ne pozneje kot 14 dni od odstopa od pogodbe. Prek zgoraj navedenih stikov vam bomo posredovali vse informacije, ki jih potrebujete za pošiljanja blaga.

v.      Upoštevajte, da ste zakonsko odgovorni za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki nastane kot posledica uporabe, ki ni namenjena drugemu kot seznanitvi z naravo, lastnostmi in funkcionalnostjo blaga (npr. če uporabljate parfum tudi po tem, ko ste ga preizkusili). Prosimo upoštevajte tudi, da niste upravičeni do odstopa od pogodbe v primerih, ko je blago izdelano v skladu z vašimi zahtevami oziroma po meri (npr. embalaža z gravuro) ali če ste blago vzeli iz embalaže in ga iz higienskih razlogov vanjo ni mogoče vrniti (npr. odprti kozmetični pripravki in drugo blago, ki pride v neposredni stik z vašo kožo).

vi.     Od pogodbe ni mogoče odstopiti v primeru darilnega pakiranja – ta možnost velja samo za izdelke, ne pa za darilno pakiranje.

4.       Pritožbe

i.         Če ima blago ob dostavi napako, lahko kot nadomestilo prejmete darilni bon. Upravičeni ste lahko tudi do odprave napake v obliki zamenjave blaga z nadomestno dostavo ali popravila. V primeru, da odprava napake ni mogoča ali za nas ni smiselna, ste upravičeni do popusta na nakupno ceno, če pa gre za večjo napako, pa ste upravičeni tudi do odstopa od pogodbe. Do teh pravic ste upravičeni tudi, če do takšne napake pride pozneje.

ii.       Odgovorni smo za okvare blaga, če te nastanejo v dveh letih od prejema blaga ali pred potekom datuma uporabe, ki je naveden na embalaži.

iii.     Blago še posebej velja za blago z napako, če nima običajnih ali predstavljenih lastnosti, ne služi svojemu namenu, ni skladno z zakonskimi zahtevami ali ni bilo dostavljeno v dogovorjeni količini. Upoštevajte, da samo povečana občutljivost ali alergijska reakcija na dobavljeno blago ne more biti obravnavana kot blago z napako. Prav tako pomanjkljivosti pri darilih in drugih brezplačnih ugodnostih, ki niso predmet vašega naročila, ne predstavljajo blaga z napako. Slikovno gradivo blaga v naši spletni trgovini je zgolj informativne narave in ne zavezujoči opis lastnosti blaga (npr. embalaža se lahko razlikuje zaradi sprememb na strani proizvajalca).

iv.     Z veseljem vam bomo odgovorili na vaša vprašanja glede pritožb na info@atraktivna.si ali telefonski številki +3865 9083 410. Blago, ki je predmet pritožbe nam pošljite na naslov skupaj s podpisano pisno pritožbo. Pri tem ne pozabite navesti razloga, kaj po vašem mnenju predstavlja napako in kako vpliva na blago.

v.       Obvestili vas bomo o stanju vaše pritožbe, še posebej glede njenega prejema, sprejetja ali zavrnitve. To bomo storili po elektronski pošti. Na vas se lahko obrnemo tudi prek telefona.

vi.     Odločitev o pritožbi bomo sprejeli takoj ko jo prejmemo. Obdelava pritožbenega zahtevka, vključno z odpravo napake, običajno ne bo daljša od 30 dni. V nasprotnem primeru boste upravičeni do odstopa od pogodbe o nakupu. V vsakem primeru je vaše sodelovanje nujno, če želimo zagotoviti spoštovanje zgoraj navedenih časovnih okvirjev. vii.    V primeru upravičene pritožbe bomo krili stroške, ki so nastali zaradi vračila blaga.

5.       Način plačila in dostava

i.         Način plačila in dostavo lahko izberete med ponujenimi možnostmi. Pred pošiljanjem naročila vas bomo obvestili o izbranem načinu plačila in dostavi ter s tem povezanimi stroški.

ii.       Načini plačila in dostava, ki so trenutno na voljo, ter njihove cene, najdete tukaj.

iii.     Pridržujemo si pravico do brezplačne dostave blaga v določenih primerih.

6. Reklamacija blaga

Vse pomanjkljivosti rešujemo hitro in v vaše zadovoljstvo. V našem interesu je, da zadevo čimprej razrešimo, zato ni nobenega strahu, da bi na rešitev čakali dlje, kot je to nujno potrebno.

7. Pogoji reklamacij

Odgovarjamo za vse napake, ki jih ima dobavljeno blago. Prav tako odgovarjamo na napake, ki se na blagu pojavijo v naslednjih 24 mesecih. Ne prevzemamo pa odgovornosti za novo nastale napake. Torej ne odgovarjamo za tiste napake, do katerih je prišlo zaradi nepravilne uporabe ali za napake, ki so posledica običajne obrabe.

Za izdelke z rokom uporabe odgovarjamo tudi za konkretno blago v tem času primerno za uporabo.

Opozarjamo, da povečana občutljivost ali morebitna alergijska reakcija na dobavljeno blago ne velja za napako na blagu. Za napako na blagu ne veljajo niti pomanjkljivosti pri darilih in drugi brezplačnih predmetih, ki jih od nas prejmete in so dodani vašemu naročilu. Slike blaga v naši spletni trgovini so informativnega značaja in nas ne zavezujejo glede lastnosti blaga (embalaža blaga je na primer lahko drugačna zaradi sprememb embalaže proizvajalca).

8. Pravice reklamacije

V primeru napake na blagu se lahko dogovorimo za nadomestilo v obliki dobropisa ali darilnega bona.

Prav tako imate pravico, da zahtevate nadomestno dobavo ali popravilo.

Če napake ne moremo odstraniti ali pa to ni primerno, imate pravico zahtevati popust na nakupno ceno. V tem primeru ostane blago pri nas, mi pa vam vrnemo del nakupne cene. Če gre za zelo očitno napako, lahko tudi odstopite od pogodbe o nakupu. V tem primeru nam blago pošljete nazaj, mi pa vam v celoti povrnemo že plačano nakupno ceno.

9. Načini reklamiranja

Če se odločite blago reklamirati, nas kontaktirajte na info@atraktivna.si.

O celotnem postopku reklamacije, o njenem sprejemu, reševanju ali zavrnitvi vas bomo pisno obveščali preko elektronske pošte ali po vaši želji tudi preko telefonskega klica.

Reševanje reklamacij se prične takoj, vključno z odstranjevanjem napak. Celotni postopek ne bo trajal dlje kot 30 dni. V nasprotnem primeru imate pravico do odstopa od pogodbe o nakupu. V naveden rok pa je upoštevano vaše sodelovanje, ki je nujno potrebno za sodelovanje.

10. Stiki

Na vsa vprašanja glede reklamacij vam z veseljem odgovorimo, če se boste na nas obrnili na naslov
e-pošte info@atraktivna.si ali na tel. številko +386 59 083 410.

11. Način dostave

Ostale informacije dostave:

  • Cena dostave je določena na spletni strani in je razvidna ob zaključku naročila
  • Pošiljke dostavljamo s ponudniki logističnih storitev – Pošta Slovenije, DPD, GLS
  • Dostava – Skušamo dostaviti najhitreje oz. že naslednji delovni dan. V primeru daljših dostavnih rokov ali zamud, pa vas predhodno obvestimo.
  • Upoštevajte, da ne odgovarjamo za zamude ali stroške, ki so nastali zaradi napačnih kontaktnih podatkov. Pazljivo vnesite vaše podatke.
  • Prejemnik  paketa  je  o  predvideni  dostavi  obveščen  s sms sporočilom. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave odsotni, Vam dostavna služba pusti obvestilo, vi pa jih lahko pozneje pokličete in se dogovorite za dostavo.
  • Kje se pošiljka nahaja lahko preverite tukaj: https://www.atraktivna.si/sledenje-narocilu/

12. Način plačila

Nakupe na spletu omogočamo na načine z vnaprej s plačilno kartico (online preko spleta).

Poslujemo v skladu z vsemi spletnimi sodobnimi varnostnimi protokoli in zaščito

  • Zelo udoben način plačila. Ko opravite naročilo, boste preusmerjeni na varen spletni plačilni sistem banke, kjer vnesete potrebne podatke. Če je transakcija avtorizirana, plačilo bo izvedeno takoj in blago bomo odposlali najkasneje naslednji delovni dan.
  • Ste se naveličali izpolnjevanja svojih plačilnih podatkov? Pri naslednjem nakupu preprosto shranite svojo plačilno kartico, tako da kliknete na Zapomni kartico za naslednji nakup. Vaši podatki bodo varno shranjeni in pri naslednjem nakupu samo izberete, s katero kartico želite plačati. Naši zaposleni nimajo dostopa do teh občutljivih informacij. Vaše shranjene plačilne kartice lahko uredite v vašem računu Moje kreditne kartice.

13. Pravice pri reklamaciji

Odgovarjamo za napake, ki jih ima blago pri dobavi in ki se na blagu pojavijo v naslednjih. Ne prevzemamo pa odgovornosti za novo nastale napake, predvsem za tiste, do katerih je prišlo zaradi nepravilne uporabe. V primeru uporabljenega blaga ne odgovarjamo za napake, ki so posledica običajne obrabe. V primeru blaga, ki ima označen rok uporabe odgovarjamo tudi za to, da bo konkretno blago v tem času primerno za uporabo.

Opozarjamo, da povečana občutljivost ali morebitna alergijska reakcija na dobavljeno blago ne velja za napako na blagu. Za napako na blagu ne veljajo niti pomanjkljivosti pri darilih in drugi brezplačnih predmetih, ki jih od nas prejmete in so dodani vašemu naročilu. Slike blaga v naši spletni trgovini so informativnega značaja in nas ne zavezujejo glede lastnosti blaga (embalaža blaga je na primer lahko drugačna zaradi sprememb embalaže proizvajalca).

V primeru napake na blagu se lahko dogovorimo za nadomestilo v obliki darilnega bona.

Prav tako imate pravico, da zahtevate nadomestno dobavo ali popravilo.

Če napake ne moremo odstraniti ali pa to ni primerno, imate pravico zahtevati popust na nakupno ceno. V tem primeru ostane blago pri nas, mi pa vam vrnemo del nakupne cene. Če gre za zelo očitno napako, lahko tudi odstopite od pogodbe o nakupu. V tem primeru nam blago pošljete nazaj, mi pa vam v celoti povrnemo že plačano nakupno ceno.

14. Postopek reklamiranja

Če se odločite blago reklamirati, nas kontaktirajte na info@atraktivna.si ali pokličite na telefonsko številko: +38 65 9083 410.

O poteku reklamacije, predvsem o njenem sprejemu, reševanju ali zavrnitvi vas bomo pisno obveščali prek elektronske pošte. Po želji vas lahko tudi pokličemo.

Reklamacije rešujemo takoj in reševanje vključno z odstranjevanjem napak ne bo trajalo dlje kot 30 dni. V nasprotnem primeru imate pravico do odstopa od pogodbe o nakupu. Da bomo lahko upoštevali navedene roke, je nujno potrebno vaše sodelovanje.

15. Odstop brez navedbe razloga (vračilo blaga)

Če ste izbrali narobni kozmetični izdelek lahko koristite odstop od pogodbe brez navedbe razloga v 90 dneh.

Odstop od pogodbe brez navedba razloga:

Vrnete lahko vso blago, kupljeno pri nas. Izjema je blago, ki

  1. Je bilo preurejeno ali izdelano po vaših željah (npr. embalaža z graviranjem)
  2. Ga ni mogoče vrniti zaradi higienskih razlogov (npr. odprti kozmetični in drugi izdelki, ki prihajajo v neposredni stik z kožo)

Od pogodbe ni mogoče odstopiti niti v primeru darilnega pakiranja blaga, od trenutka, ko je blago za vas že zapakirano. Opozarjamo vas, da vam po zakonu pripada manjša vrednost blaga tudi zaradi spremenjenih lastnosti in delovanja (npr. če ste parfum uporabljali še naprej, po tem ko ste ga že preizkusili). V takšnem primeru vam vrnemo le sorazmerno vsoto.

Pri odstopu od pogodbe brez navedbe razloga lahko v roku 90 dni od dobave blaga sporočite svojo odločitev o odstopu od pogodbe. Pri tem pa se obrnete na naš naslov info@atraktivna.si ali na tel. številko +38 65 9083 410.

Blago najpozneje v 14 dneh od odstopa, pošljite na naslov, Za: Atraktivna, Pohorska ulica 21b, 2000 Maribor.

Nakupno ceno blaga vam bomo vrnili najpozneje v 14 dneh od dneva odstopa. S plačilom lahko v skladu z zakonom počakamo, dokler nam blaga ne vrnete. Če odstopite v prvih 14 dnevih od dobave blaga, vam pripada tudi vračilo stroškov dobave blaga.

16. Reševanje sporov

Polikinika Nobilis, d. o. o. kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi za SLO govorno območje https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL , oziroma na povezavi uradne strani platforme http://ec.europa.eu/odr

17.       Splošne informacije

i. V skladu z zakonodajo glede prijave dohodkov od prodaje je prodajalec dolžan stranki izdati račun. Prodajalec je prav tako dolžan prijaviti spletno prodajo pri davčnem organu, v primeru tehnične okvare najpozneje v 48 urah.

ii. Organ, pristojen za izvensodno obravnavo v primeru spora oziroma organ za obravnavo pritožb strank je ECDR, http://www.ecdr.si/index.php?id=44. Spor se lahko rešuje prek spleta.

iii. Pogodbe bodo sklenjene v Sloveniji in so predmet veljavne zakonodaje v Republiki Sloveniji.

iv. Vse cene izdelkov in storitev vključujejo DDV, veljaven v času oddaje naročila. V primeru spremembe stopnje DDV pred zaključkom pogodbe o nakupu ali pred pošiljanjem blaga, je stranka dolžna, upoštevajoč izbrani način plačila, poravnati razliko do nakupne cene ali pa bo prodajalec stranko nemudoma obvestil po elektronski pošti glede poravnave preplačila. Pošiljanje blaga vključuje davčni dokument. Davčni dokument lahko prodajalec pošlje tudi elektronsko preko elektronske pošte in stranko obvesti o odposlanem blagu. Vse cene blaga, vključno s cenami s popustom, veljajo do nadaljnjega ali do prodaje zalog.

18.       Razno

i.         Našim strankam ponujamo različne popuste, darilne in druge oblike bonov. Njihova uporaba je skladna z določili, o katerih bomo naše stranke obvestili. Če ni navedeno drugače, lahko vsak popust ali darilni bon enake vrste uporabite za posamezni nakup. Če ni navedeno drugače, popustov ni mogoče združevati. V primeru, da je darilni bon večje vrednosti od nakupne vrednosti, razlika ne bo prenesena na nov darilni bon in neporabljena vrednost ne bo povrnjena.

ii.       Morda boste od tretje osebe prejeli vprašalnik o zadovoljstvu v povezavi z opravljenim nakupom. Vašo izkušnjo z nakupom in blagom lahko delite z drugimi. Veseli bomo, če izpolnite vprašalnik.

19. Stiki

Na vsa vprašanja glede reklamacij in odstopa brez navedbe razloga vam z veseljem odgovorimo na e-pošti info@atraktivna.si ali tel. številki +3865 9083 410.

Zapri
Zapri
Prijava
Zapri
Košarica (0)

V košarici ni izdelkov. V košarici ni izdelkov.